امّـا تـو چـیز دیگـری...

امّـا تـو چـیز دیگـری...

در بحر مکاشِفات بودم و ناگَه همان آدمی که درونم است و از خودم کول‌تر است گفت باید اینجا را درست کنی.
من معمولا به حرفش گوش میکنم چون خیلی حالی‌اش است.

البته باید اول «درست» از دید همه یکسان باشه

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸ ق.ظ

یکی از درس‌هایی که زندگی به من آموخت این بود:

اگر کسی به شما سرکوفت زد که چرا کار درست را نکردید، و شما میدانید که خودش هم کار درست را نمی‌کند، به جای دعوا و حرص کار درست را بکنید چون به نفع خودتان است در آخر.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲
گورزاینده !!

نظرات (۳)

صد در صد
امروز درس بزرگی از مرگ یک ماهی گرفتم: داشت می‌مرد ولی تلاش‌ می‌کرد زنده بماند. بارها سر و ته شد و پایین رفت و بالا آمد و بالاخره مرد. در این میان دیگر ماهی‌های آکواریوم از او فاصله گرفته بودند و وقتی کارش تمام شد زندگی به روال عادی بازگشت!
پاسخ:
باز هم نفهمیدم منظور رو ! 

شیره ی زندگی را بمک… این درسی است که از هیچ پیامبری نخواهی شنید!

پاسخ:
نفهمیدم درس رو !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی