امّـا تـو چـیز دیگـری...

امّـا تـو چـیز دیگـری...

در بحر مکاشِفات بودم و ناگَه همان آدمی که درونم است و از خودم کول‌تر است گفت باید اینجا را درست کنی.
من معمولا به حرفش گوش میکنم چون خیلی حالی‌اش است.

باز هم در باب بلاگفا!

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۳ ب.ظ

چند پست پیش گفته بودم بلاگفا درست شود برمیگردم.

خب چند پست پیش اخبار بیان را نخوانده بودم* و حتی یادم نبود وقتی در بلاگفا بودم با بلاگ دات آی آری ها مشکلاتی داشته بودم!

برنمیگردم بلاگفا.

ولی اینجا هم حس خانه را تداعی نمی کند.

من بروم سر ضبط!! همانا ضبط خانه تر از خانه است. امتحانش کن.

من هنوز بلاگفا را دوست دارم. همان طور که هنوز آن یار را دوست ندارم و آن یکی را چرا. یعنی کار دل است دیگر...

و چیز دیگری که هست،شلیل است که دوستِ خوبی است و تا حالا بدی ازش ندیده ام. جفا کرده...ولی نه خیلی،در حد معقول و خوب. به همان حد معقول که بر جـذّابیت می افزاید هم!


*  http://help.blog.ir/post/200

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
گورزاینده !!

نظرات (۵)

۰۲ تیر ۹۴ ، ۲۱:۱۵ Fatemeh sadatmand
حتما سر بزنید به این بلاگ واقعا مطالب خیلی خوبی داره
http://beheshtema.blog.ir/
بیان به صورت کاملا مغرضانه نوشته بود
همچنین ورزش 3 هم از اینکه برای بلاگفا این اتفاق افتاده بود خیلی خوشحال شده بود چرا؟ چون رتبه ی ایران بلاگفا 3 بود و ورزش 3 مدت ها منتظر بود که از رتبه 4 به 3 بالا بیاید و حالا توانسته است اینکار را بکند و اون هم مغرضانه نوشته بود که خوشحالیم به رتبه 3 اومدیم.
واقعا علاقه م به بلاگفا دو چندان شد :)
پاسخ:
اکثر افراد همه چیز را به نفع خود تمام میکنند!
ولی بلاگفا هم بی اشتباه نبوده درین مسئله!
۰۲ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۶ لولا پالوزا
با اینکه اینجا یکم امکاناتش محدوده ولی فک کنم 90 رصد پناهندگان بلاگفا دیگه برنگردن...
بلاگفا وفاداری حالیش نمیشه :/
پاسخ:
مخالفم!
فقط یکم بچه بازی درآورده سر رقابت با بیان من را ناراحت کرده!
دوست داشتن یا نداشتن برگشت به بلاگفا
حس نه چندان دلچسب در اینجا
چه می دونم از همین احوالات
گریبانگیر همه ما شده :(

پاسخ:
...
like
به منم سر بزن منتظرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی