امّـا تـو چـیز دیگـری...

امّـا تـو چـیز دیگـری...

در بحر مکاشِفات بودم و ناگَه همان آدمی که درونم است و از خودم کول‌تر است گفت باید اینجا را درست کنی.
من معمولا به حرفش گوش میکنم چون خیلی حالی‌اش است.

دستگانِ حالات

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۰ ب.ظ

گاهی انسان حسادت میکند و میخواهد یک جورِ خوب و عمیق کنایه بزند که طرف مقابل بفهمد.

گاهی انسان حسادت میکند و سکوت میکند‌.(این خوب نیست!)

گاهی انسان حسادت نمیکند ولی خودش پیشاپیش میبُرَد و میدوزد و میگوید :"اگر الان طرف مقابل فکر کرد چون حسادت کرده ام و مثلا فلان رفتارم از سرِ حسادت بوده چه؟"

من همیشه دچار حالت آخر، یا به اصطلاحی زهرکنندگی زندگی، میشَوَم.

مثلا الان هم برای مثال کتاب بیشعوری میخوانم و یک مورد بیشعوریِ خاص در خودم ندیدم امّا فکر میکنم اشتباه کرده ام. البته واقعا اشتباه کرده ام. یا من و همه ی اطرافیانم به جز فُلانی اشتباه کرده ایم یا فُلانی که همیشه من را بیشعور میخواند. غیر از این است؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
گورزاینده !!

نظرات (۱)

شاید غیر از این باشد ;)
پاسخ:
صددرصد !
هزاران هزار حالت در دنیا وجود دارد!
باید توی پست اشاره ای میکردم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی