امّـا تـو چـیز دیگـری...

امّـا تـو چـیز دیگـری...

در بحر مکاشِفات بودم و ناگَه همان آدمی که درونم است و از خودم کول‌تر است گفت باید اینجا را درست کنی.
من معمولا به حرفش گوش میکنم چون خیلی حالی‌اش است.

من فقط میگم این حق من نیست! شاید هم هست!

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۰ ب.ظ
حالا ما که به هر شکل روزه مان را میگیریم. راضی هم هستیم و خدا را شکر میگوییم. فکر هم کرده ایم در باب وجود خدا و غیره و خودمان را هم گول نمیزنیم! شاید هم بزنیم!
فقط میگویم این حقمان نیست که وقتی در کشور اسلامی زندگی میکنیم رقابت کنیم در این شرایط نابرابر! و همه ی شرایط را عوض کنند به خیال اینکه همه روزه میگیرند ولی در واقع شرایط برای روزه خواران بهتر میشود.
میگویم حقمان نیست وقتی ساعت دو و نیم بعدازظهر تا دو و پنجاه دقیقه در این هوای گرم ماشین خراب شده و توی گرمای این شهر گرم شُرشُر عرق میریزم راننده خیلی راحت بگوید:"این از شانس شماس وگرنه این ماشین که خراب نمیشد!"
حقمان نیست وقتی میگوییم کمی باهامان راه بیایند خیلی راحت برگردند بگویند :" "هیچکس" که روزه نمیگیره!" ما هیچکس هستیم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
گورزاینده !!

نظرات (۳)

۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۵ م.ر خیال باران
عجب!
ولی خداییش طاقتی میده خدا به ما
روزه که می گیریم همه چیز آسونتر میشه
تحمل گرما
تحمل نخوردن
تحمل ...

پاسخ:
من در حالت عادی واقعا نمیتوانم تحمل کنم هیچ یک را!
سلام وبلاگ واقعا جالبی داری
لطفا به وبلاگ منم سر بزن ودرباره مطلب نظر بده
ممنون
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۵:۴۶ آبجی خانوم
ما هیچکس هستیم.
پاسخ:
خیلی دوست دارم یک استیکر بفرستم که اینجا نمیشود فرستاد..یک جورهایی ته ناامیدی را نشان میدهد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی