امّـا تـو چـیز دیگـری...

امّـا تـو چـیز دیگـری...

در بحر مکاشِفات بودم و ناگَه همان آدمی که درونم است و از خودم کول‌تر است گفت باید اینجا را درست کنی.
من معمولا به حرفش گوش میکنم چون خیلی حالی‌اش است.

بیکاری نام دارد

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ق.ظ

آدم می آید می نشیند در مرکز مدیریت، همینطور به در و دیوار نگاه میکند انتظار دارد کسی بیاید و گزارش ارسال فلان فایل ها را بدهد، یا لااقل کافی ای چایی ای چیزی تعارف بزند.

و در همین حین میگوید چه چیزها میخواهم بگویم و نمی توانم به نوشته تبدیلشان کنم.

و حتی فکر میکند باز اینجا آن چه میخواهد نیست.

ولی هیچ چیزی پیش نمیرود.

آدم فقط به در و دیوار ثابت زل میزند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
گورزاینده !!

نظرات (۲)

۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۹ Fatemeh sadatmand

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی